Mia Jäverlings Blogg

"Bättre skjuta rygg, än arm ur led"

...alla kan inte tycka om varandra...

Kategori: Allmänt

Jag har som sýnes en blogg här som personer väljer, alltså gör ett val att läsa och kommentera. Jag försöker att svara på kommentarer i den mån jag hinner. Jag svarar även på det sätt som jag väljer men tänker inte föra en debatt här. 
Alla kommentarer tycker inte som jag, och det respekterar jag.
I ett av inläggen så har jag fått krav av en anonym person att uppge källanvisningar på en mening, annars är jag en lögnare. Du som är anonym och ställer det kravet och vilkoret från mej kräver väl ändå mer än du har rätt till.

Jag går aldrig in i en annans blogg och ställer krav på att andra ska ändra åsikt. Jag skulle heller inte gå tillbaka till en blogg om jag inte gillades vad som skrev. Därför bryr jag mej heller inte att läsa en hel del bloggar. Detta är ett val som jag har min fullaste rätt att göra.

Du anonyme som skriver och kräver, vad har jag krävt av dej? Presis ingenting och kommer aldrig att göra det, inte heller om du satt ut ditt namn. Jag kanske heller aldrig skulle valt att läsa din blogg, efter som vi tycker helt olika. Alttså jag lämnar dej ifred, och kräver inte heller något av dej.

Jag skulle kunna välja att ta bort dina kommentarer, men dom får stå kvar för att du har en åsikt, men tänker inte älta det något mer.

Allt har sin tid...


Detta inlägg kommer jag att avlägsna om någon dag.

Kommentarer

  • undrande säger:

    Att hävda en sak utan att kunna backa upp det med nån form av källhänvisning är en lögn,vare sig du vill det eller inte.

    Speciellt så som du skrev,enligt ditt resonemang skulle tex jag kunna skriva vilket skit som helst och sen bara kunna hävda att det finns forskare som forskar på det och därför är det sant.

    Vad som var anledningen till att jag reagerade på just att du skrev det var att du desl är en offentlig person iom att du ställer upp i valet,samt så ska politiker kunna svara när folk frågar.

    svårare än så är det inte.

    2010-04-27 | 19:58:21

Kommentera inlägget här: