Mia Jäverlings Blogg

"Bättre skjuta rygg, än arm ur led"

Nu har jag fått nog av skitregeringen...

Kategori: Ilska / frustration

Om jag kunde så skulle jag bygga en rymdraket. Om jag hade råd skulle jag köpa en. I den raketen skulle jag sätta Folkpartister och de andra som vill gå in och slå sönder LAS (Lagen om anställningsskydd). Med dessa Folkpartister ska alla andra som inte tål att vi arbetare har en sådan trygghetslag sitta med på den sista resan.

Resan skulle starta och fortgå tills bränslet tog slut. I en omloppsbana runt jorden kunde sitta och begrunda sina dumma förslag. Med sig på resan kan de ha en kaviartub.

Jag orkar knappt höra om allt skit den här regeringen ställer till för oss arbetare och vanligt folk. Jag tål heller inte höra att Socialdemokraterna sa ja till Lissabonfördraget.
Jävla skit regering...

Kommentarer

  • storabh säger:

    Ja folkpartiet kan man väl snart räkna bort, liksom centerpartiet.

    2009-11-22 | 15:33:55
    Bloggadress: http://storabh.wordpress.com

Kommentera inlägget här: