Mia Jäverlings Blogg

"Bättre skjuta rygg, än arm ur led"

Blogg. se en inre resa inne i ett skithål...

Kategori: Skitsnack

Det blir inget inlägg för Blogg. se krånglar och har så gjort en längre tid, till och från.
I hemlighet håller jag på att snickrar på en ny bloggsida på ett nytt ställe men den tar tid. En tid som jag inte för tillfället äger. Den tiden har koperationen hand om.
Jag lämnar denna undermåliga blogg med dess usla service för i kväll för min positiva energi ska inte förstöras av att allt bara försvinner...

Kommentarer

  • Pierre säger:

    Jag vet vad du pratar om.

    Det var därför jag bytte till en konkurent.

    Kan säga att jag inte är det minsta besviken

    på den nya bloggen.

    Lättare att blogga på och lättare att designa.

    Tror och hoppas att du bloggar på samma ställe som jag

    2009-01-21 | 21:08:03
    Bloggadress: http://team-nappet.blogspot.com

Kommentera inlägget här: