Mia Jäverlings Blogg

"Bättre skjuta rygg, än arm ur led"

En givande dag...

Kategori: Politik

I min blogg svänger det snabbt, igår handlade inlägget om min fantastiska fiskeutmaning mot min käre make, idag fylls den med politiska möten. Denna dag har varit intensiv, och sådana dagar ger en motivation och kraft att arbeta för det man är övertygad om. Att desutom kunna ha roligt ser jag bara som en extra bonus. För det är fantastiskt skoj att möta människor ute och prata om det som händer i vårt samhälle, både positiva och det som man vill förbättra.

Idag hade vi torgmöte vid Wedins hörna och vi hade Lars Ohly som kom och talade. Det kom en hel del folk och solen sken stundvis. Det blev en otroligt givande dag.

Eftersom hungern sliter i magen och familjen väntar på att få ett ord med mej, några läxor med grabben ska göras så väljer jag att lägga ut några bilder ifrån dagen. Man kan väl kalla det att göra det bekvämt för sej, och just i denna stund bestämmer jag det.


" Här sitter Eva och Leif  och pratar..."




" Här kommer partiledaren gåendes mot mötesplatsen..."



" Lars försvarar sjuksköterskestrejken..."



"Nu knyter vi näven..."



"...eller hur ..."

Kommentarer


Kommentera inlägget här: