Mia Jäverlings Blogg

"Bättre skjuta rygg, än arm ur led"

Nu portionerar F- kassan ut mina pengar...

Kategori: Samhälle

Har kikat in på kontot med jämna mellanrum för att se om F- kassan skulle hålla det dom lovat. Idag när jag klickade mej till banksidan såg jag att dom hade satt i ca 7.500:- kronor på kontot. Inte alls den summan som skulle ha stått där, så jag vet inte hur dom räknat. Från 13 augusti till 7 oktober så har dom "prutat" stort på sjukpengen.

Eftersom vi alla vet så går det inte att nå "mitt" kontor på telefonen så jag får ta bilen in till stan igen och göra en visit på "mitt" kontor och höra vad det är de sysslar med. Jag är ganska trött på att tjafsa med dessa människor nu.
Jag säjer fan rätt ut...


Man känner sej som en urvriden disktrasa efter all
turer och dålig behandling. Det är fan tur man har
semester just nu annars hade man blivit sjukskriven...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: