Mia Jäverlings Blogg

"Bättre skjuta rygg, än arm ur led"

Nu kallar Gäddan ifrån Ösjöns djup...

Kategori: Hobby

Gäddan ropade ifrån sin vassrugge: "Kom och fiska upp mej, jag är en baddare så stor, om du tar mej så behöver du inte frukta för ett nederlag"...

"Ja men Herr Gädda, jag måste ge min familj lite middag först, hinner du vänta"?

"Oja, kom och ta mej när du kan" sa Herr Gädda 10.4 kilo...

På maken som det kliade i fingrarna på, fick en ny symtom, det började att klia någon annanstans, var vill jag icke gå in på.



Nu äter vi sedan kommer en fiskerapport som kan ge ännu mer fördel Mia, nu är jag hugad och laddad upp till gälarna, och jag tror på denna dagen som "Dagen G"

Sakta lägger båten ut från land...

Kommentarer

  • Pierre säger:

    Det där var väl lite elakt iaf.

    Han ser ju inte allt för "lycklig" ut i den tröjan =)

    2008-06-22 | 17:16:16
    Bloggadress: http://www.teamnappet.se
  • Mia säger:

    Pierre: Han är lycklig i den tröjan. Från första gången han såg den på reklam i tv då sa han:"En så´n vill jag ha". Då googlade jag och hittade en så´n och köpte den till honom. Det är kälek det:-)

    2008-06-22 | 20:19:22

Kommentera inlägget här: