Mia Jäverlings Blogg

"Bättre skjuta rygg, än arm ur led"

Nu har maken rotat i sina släktingars fiskelådor...

Kategori: Hobby

Ja nu tycks han finna lösningar i andras fiskelådor. Nu när Gäddutmaningen börjar gå in allvaret tecken så "spinner" hans hjärna på högvarv och vill hitta de bästa dragen. Nu på morgonen avslöjade han att han lånat ett drag ur sin pappas fiskelåda.


"Salmo Poland står det på det, ej testat ännu. M vill att jag ska skriva att
krokarna ska bytas ut. "




"Ni ser att snusen hänger och att illgrinet är förödande..."


Just nu i skrivandets stund så blåser det något vansinnigt på Runn/ Ösjön så vi hoppas att det lugnar ner sej framåt eftermiddagen. M vill också att jag tillägger i min blogg att vi ska åka till fiskeaffären för diverse inköp. Jag vet inte vad han har i kikaren men, jag kan investera en ny "giftig" jerk för eftermiddagen.

Kommentarer

  • Jari säger:

    När det gäller utmaningar samt kärlek är allt tillåtet.

    2008-06-24 | 15:10:05
    Bloggadress: http://fiskefeber.blogg.se/
  • Pierre säger:

    Salmo slider är inget att underskatta.

    Framförallt inte den abborrfärgade.

    En kompis kör alltid med den och tar mycket fisk.

    2008-06-24 | 19:05:42
    Bloggadress: http://www.teamnappet.se
  • Mia säger:

    Jari:Kärleken är satt på hårda prov nu när han gått upp i ledningen i utmaningen:-)



    Pierre: Nej det "stulna" draget är bevisligen ett farligt vapen. Nu ska jag gömma det, kanske gräva net det i en hemlig grop:-)

    2008-06-24 | 22:14:14

Kommentera inlägget här: