Mia Jäverlings Blogg

"Bättre skjuta rygg, än arm ur led"

No:7- Antiskrynkelmedicament...

Kategori: Vardag

image113

Jag talade om fåfänga förut i ett tidigare inlägg, och på något konstigt vis sätter den sej på allt nu förtiden. Det är inte utan att man blivit mer fåfängd med åren. All spännst har lämnat kroppen och skinnet svänger här och där.
Jag har aldrig varit tramsig förut, så jag undrar vad detta är för kris, har alla den i Amerika och så jag eller har fler känt att dom har varit på väg eller ska köpa den succeartade skrynkelkrämen No:7? Den har sålt bättre än smör säjs det.

-Tja kärringar över 40 blir ju så ful, sa Lars Ekborg i sin monolog "Bunt ihop dom". Det var då det, inte kan väl det gälla idag , när utvecklingen går framåt i en hisnande fart?

Nej då om vi ska tala allvar så har jag inte så stora problem med min fåfänga, den har jag bara för att man ska kunna gnälla lite. Tiden och livet har sin gång och en skrynkla här och där är inte mej till besvär. Då är det värre med orken..

Nu ska jag ta tag i det som måste göras, denna blogg som är ett andningshål och en ventil sinkar mej i de viktika göromålen.

-Nu ska jag sätta mej vid köksbordet och säja den magiska trollformeln:-Bord duka dej? Och om något magiskt händer återkommer jag med den informationen nästan på en gång...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: