Mia Jäverlings Blogg

"Bättre skjuta rygg, än arm ur led"

Succe´ på Caoz...

Kategori: Musik

Igår Torsdag blev det en lyckad "nypremiär" på vårat fina Cafe Caoz. Lokalen blev absolut fullsatt och publiken trivdes i den nyrenoverade miljön. Det vi får hoppas på nu, är att den trenden håller i sej.
Gäster var ett Stockholmsband som heter Florence Valentin, de var bra och publiken sjöng med i låtarna. Själv har jag aldrig hört dom innan, jo jag smyglyssnade på "tuben". Jag antar att det är åldern. Som sagt så hänger jag mej fast vid mina gamla favoriter, och det är en lycka med jobbet att man kan hitta nya. Fast jag krampar mer vid de gamla.

Frida på BT gav kvällen fina recensioner och det var det roligaste av allt, för det ger bra reklam för oss inför stundande vår.
http://www.dt.se/noje/musik/article542104.ece

Kommentarer


Kommentera inlägget här: