Mia Jäverlings Blogg

"Bättre skjuta rygg, än arm ur led"

Norrköping med solsken och kongress...

Kategori: högtid

Ögonen har fallit i all sin trötthet vissa kongresstimmar. Ha alltid en tändsticksask i beredskap när du ska ha nattliga överläggningar, för att då palla upp ögonlocken.
Det har varit en hel del intressanta saker som hänt, och mycket "mölj" har också varit.
Det som jag känner stolthet över är att jag fått övonkontakt med C.H Hermansson och hälsat, för mej är det en stor sak.
Ikväll står den stora "balen" på programmet, med dans och mingel. Dansen är inget för mej, men minglet och maten kan ju vara givande.

Senare efter festen:

Ja nu är jag hemkommen till vandrarhemmet. Jag ska försöka att få in detta inlägg. Jag provade tidigare men kå var det något kaiko.
Festen var väldigt rolig, efter en liten stund då vi suttit och ätit kom en hemlig gäst och ställde sej på scenen och började prata. Det var Mikael Wiehe och applåderna visste inga gränser. Nu måste jag få mej några timmars sömn innan jag ska upp klockan sex i morgon. Klockan 8 försöker vi med att rösta in Lindström i partistyrelsen. Nu håller väl alla tummarna.

Kommentarer

  • Micke.S säger:

    Jag håller så dom blir blå....Nej så kan man väl inte skriva, röda menar jag.

    Hälsa Lindström /Micke.S

    2008-06-08 | 08:36:30
    Bloggadress: http://fiskeborlange.blogg.se/

Kommentera inlägget här: