Mia Jäverlings Blogg

"Bättre skjuta rygg, än arm ur led"

Nu är det gott att leva...

Kategori: Bilder

Helt otrolig promenad "runt" älven. Jag är varken biolog eller ornitolog, men med bilderna kan jag återskapa mina upplevelser.
När jag kom ner i älvravinen så hördes ett öronbedövande fågelkvitter av alla revirtänkande fåglar, ekorren skuttade över vägen....
                   

image213

"Ekorren är redan borta...vips"


image214

"Matkällaren var tom.."

image215

"Bullerforsens kraftstation..."

image216

"Gölen där lite is klamrar sej fast..."

image217

"...opps tog gubbens bild, syns på vädret, min himmel var klarblå, ursäkta..."

image218

" En katt hade tänkt samma tanke på en älvpromenad..."

image219

"Bävern hade haft käkklåda, skuggan är jag..."

image220

" En populär fågel och dess..."

image221

"...prupp"

image222

"Inte mitt hus..."

image223

"Här kommer bryggorna att passa år 2013.."

image224

" En ekorre raket..."

Det är inte konstigt att man är lyrisk över att få bo 50 meter ifrån detta skådespel. Nu vankas en omelett med Gorgonzolaost och bacon. Ha en bra vårdag...

Kommentarer

  • Gubben säger:

    Hallå!
    Tyckte jag inte att det var något bekant över ett av motiven...

    2008-04-20 | 21:41:00
    Bloggadress: http://gubben.webblogg.se/
  • Mia säger:

    Gubben: Var det bilden med "prupp", kan tänkas?

    2008-04-21 | 07:14:23

Kommentera inlägget här: