Mia Jäverlings Blogg

"Bättre skjuta rygg, än arm ur led"

Svenska Resebokhandeln...del 2

Kategori:

 
 
Efter ett blogginlägg i december 2014 om hur Svenska Resebokhandeln ville blåsa mig och skicka mitt ärende till Inkasso och Kronofogde så har jag fått en del reaktioner på det inlägget. Det är inte "nöjda kunder" utan det är lurade kunder som blivit blåsta rakt av, av detta nätföretag http://www.resebokhandeln.com/. Ett företag som inte alls är seriöst, inte ens de som distrubierar deras beställningar verkar vara nöjda med hur de tar hand om sina kunder, de får alla telefonsamtal för deras nummer står på följesedlarna, men de är endast en mellanhand och har inget med Svenska Resebokhandeln att göra.
Jag fattar inte att Svenska Resebokhandeln får fortsätta att lura och blåsa folk. Är det något som får igång mig på allvar så är det sånt jävla lurendrejeri, där man inte ens vågar gå ut med ett telefonnummer, man inte svarar på mail.
Jag råder er att anmäla till konsumentverket och polisen. Ju fler anmälningar desto mer chans att få igen pengar för böcker man inte fått eller vice versa.
Tack alla ni svikna som hört av er, ge inte upp, anmäl.
 
 
Mitt Blogginlägg i december 2014

Kommentarer


Kommentera inlägget här: