Mia Jäverlings Blogg

"Bättre skjuta rygg, än arm ur led"

...bojan är loss nu....yeaaaaa.....

Kategori: högtid

Jag gör ett litet enkelt inlägg och säjer att äntligen har jag blivit arbetsbefriad.Den här dagen ska bli en milsten i mitt liv, en förändringens dag. Inte behäva att må dåligt över att en del människor beter sej illa. Kvällen firade vi med pizza.
En stor tung sten är bortkarvad ur kroppen, tänk att det var så lätt att befria sej från sina ovalda demoner. Nu lämnar jag skiten för gott.

Tack all kompisar, arbetskamrater och andra som stöttat och tyckt att mitt val var rätt. Tack alla...

Vi går mot bättre tider , tro mej, tro mej...(Ulf Lundell)

Kommentarer

  • storabh säger:

    Då står vi på samma perrong snart, kanske..

    2009-02-24 | 20:07:02
    Bloggadress: http://storabh.wordpress.com
  • Anette säger:

    Kommer att sakna dig på jobbet!

    StOOr kram

    2009-02-24 | 22:32:46
  • Marie C säger:

    Grattis Mia! Va glad jag är för din skull! Det blir ett helt nytt liv kan jag lova :)

    Skickar positiv energi till dig, från min nya hemstad Malmoe där jag trivs som en firre i ny och spännande plaskdamm :)

    Jag ställer upp i Kårvalet till fullmäktige i Studentkåren oxå, jag måste ju va med och röra om hihi!

    Kram Marie

    2009-02-24 | 22:38:10
  • Leif Lindström säger:

    Spola upp ett hett bad och tvätta av dig COOP-skiten för gott. Bry dig om dig själv ett tag nu Mia!

    2009-02-24 | 23:10:45
    Bloggadress: http://vanster58.wordpress.com/
  • Mia säger:

    Storabh: Så länge vi står tillsammans på perrongen är allt bra, ingen ska vänta förgäves ensam...



    Anette: Jag saknar dej redan,jag kommer inte att sakna JOBBET men dej...Vi ses ju..



    Marie C:

    Glad är jag att du skrev kommentar. Du om någon är självklart också värd något bättre än att ständigt brottas i med den sjukan som existerar på coop. Du kommer att gå hur långt du vill med ditt intresse för det du sysslar med och du vet naturligt hur man är människa.



    Lindström: Coopskiten är borttvagad med grov rotborste, nycklar och arbetskläder lämnade, utträde ur sparkassa och som medlem är fixat. Psykopaten och de svartas gäng har gått ut genom min minnesdörr. Jag tror fanimej att gikten också har släppt...

    2009-02-25 | 09:09:15

Kommentera inlägget här: