Mia Jäverlings Blogg

"Bättre skjuta rygg, än arm ur led"

Ett projekt slutfört...

Kategori: Skitsnack

...jag hittade veven och vevade upp gubben och vips så blev det klart. Det blev så grannt att ögonen tåras. Samtidigt som den fina skylten ska offentliggöras då måste man visa allt annat som man lägger ner tid på men även nya projekt som jag manar på...



"Nu vet alla var Fogden bor..."




"Är det här vägen till Sälen?"



"Tomten "Moonar" för alla som går förbi..."



"Hängmattan är bokad av mej idag..."




"Beethovens nionde symfoni eller Den ofullbordade..."




"Bethovens ofullbordade part 2..."




"Vilken tur, jag hittade Mickes fiskgrill..."




"Sunnanö:s öppna förskola har öppet alla dagar 8.00 - 18.00..."

Kommentarer

  • Pierre säger:

    Fin skylt du gjort.

    M måste ha blivit överlycklig, det hade jag blivit.

    Smart "leksak" han gjort M, det måste jag prata med honom om.

    2008-07-08 | 17:35:43
    Bloggadress: http://www.teamnappet.se
  • Leif Lindström säger:

    Ni ser ut och trivas.

    Man kanske skulle titta ut och "inspektera" nå´n da.

    2008-07-08 | 19:10:42
  • Jari säger:

    Fjädern verkar vara lite slack i gubben, du får allt spänna den så att wookpannan kommer upp på sin plats. Håller med, vad fint ni har det.

    2008-07-08 | 19:36:47
    Bloggadress: http://fiskefeber.blogg.se/
  • Peppe säger:

    Jäklar va du grejar, man längtar tillbaka till campingen, men vi får se om vi kommer att stå kvar nästa säsong...vi är mer av att åka runt i Sverige (eller frugan är rättare sagt).

    2008-07-08 | 21:22:34
  • Gubben säger:

    Hm, vad har ni för TV-kanaler? Underground enbart?

    2008-07-08 | 23:24:26
    Bloggadress: http://gubben.webblogg.se/
  • Mia säger:

    Pierre:Han är så stolt över "Fogdeskylten" han sprätter runt som Karlsson i Hemsöborna...

    Ja M han är en finurlig Gubbe, man vet aldrig vad han har för uppfinningar i huvudet, ingen dag är den andra lik:-)



    Lindström: Det är klart att du (Ni) ska komma ut, vi har väntat, vi har undrat om du kört vilse mellan Avesta och krylbo. Svärgubben Leif bor granne.

    Ta P och Knutte och kom ut och drick kaffe, och prova på husvagnsmiljön:-)



    Jari: Ja ibland så fungerar fjädern, tja inte vet jag om vi ska woka eller låta det bli en ankdamm, för att få in en tv bild är omöjligt...



    Peppe: Jo det är rena disneyland, funderar på att bygga minigolf på din plats medan ni är borta. Ni kan ju låta platsen vila, då behöver ni inte säja upp den. Det kostar väl några hundra tror jag. Men klart roligt om ni stannar...



    Gubben: operator for information give me Jesus on the line, de underjordiska verkar du och Anders ha kontakt med. Jag har upprättat en linje med himlen och sateliterna. Ärligt så får det bli en wok.

    Någon anna råd ser jag inte i dagsläget. Den är i alla fall rostfri och kanske hittas vid någon utgrävning om 1000 år...:-)

    2008-07-08 | 23:37:24

Kommentera inlägget här: