Mia Jäverlings Blogg

"Bättre skjuta rygg, än arm ur led"

Har du slutat blogga...

Kategori:

...löd en fråga från någon...
Nej, jag har bara under januari/februari jobbat "ihjäl" mej. Jag är fortfarande helt slut och försöker ta mej tillbaka till livet. 
Har jobbat "ihjäl" mej en gång innan och blev sjuk länge, förstod inte att kroppen sa ifrån. Denna gång förstod jag, och hoppade av cirkusen...aningen lite försent. 
Det kanske dyker upp något när du minst anar det. 
Tack för att ni saknar mej😙
 
Sörens favvobild...

Kommentarer

  • Sören Källängs säger:

    Tack för att du är på gång S Källängs. ps.den bilden går inte av för hackor.

    Svar: Hej Sören, jag ska leta fram bilden om jag inte lyckats radera den högupplösta exemplaret så ska du få den av mig. Jag tycker också om bilden :)
    Mia Javerling

    2015-04-10 | 23:53:05

Kommentera inlägget här: