Mia Jäverlings Blogg

"Bättre skjuta rygg, än arm ur led"

Bygger snart nytt...

Kategori: högtid

Jag trappar ner mitt bloggande, jag har inte tappat lusten och jag känner mig kvävd. Flera gånger under åren har nogsamt talat om att inläggen är mina egna tankar.
En del av inläggen utgår från mig och mina känslor, andra inlägg är fantasier och noveller med en röd tråd. Jag har skrivit om otaliga ämnen, ilska och frustration, arbete, humor, musik och om ärlighet. Det har blivit flera politiska inlägg. En del gillar det jag skriver, andra inte. Själv läser jag bara bloggar jag gillar. Jag har haft ett otroligt nöje med att utvecklas som människa och skribent.
Jag kommer inte att släcka ner bloggen utan någon gång då och då skicka ut en tanke, några bilder och kanske någon dikt.
 
Jag kommer att öppna en blogg som läsare kan nå med password. Detta löser vi på ett bra sätt med att du mailar mej och talar om att du vill fortsätta läsa. Min mail finns här på sidan. Jag meddelar er när den sidan är färdig. Kanske snart fast troligen i höst. 
Under alla år har jag skrivit min blogg för min egen skull, och är glad för positiva kommentarer och respons. 
 
Jag tackar er som läst mina tankar under åren, det har blivit 5 år och en mängd vatten har runnit under broarna.
Vi säjer att denna bloggsida blir förtsättningsvis sporadisk. Vi säjer att den lever än och andas. 
 
 

Kommentarer

  • Skatan säger:

    Jag förstår dig för jag har också haft liknande tankar ... men mera som att bloggen har hängt efter mig och krävt mig på ord. Och när jag sedan inte har haft tid ... ja, eller kanske inte tagit mig tid att besöka alla mina fina bloggvänner så blir det till slut inte så lustfyllt som det ska vara. Nu har jag bestämt mig för att blogga när andan faller på, inte ha dåligt samvete om jag inte hinner besöka mina bloggvänner osv ... Jag vill gärna följa dig på din nya blogg och ska skicka ett mail. Du är en av de klokaste vännerna jag har med många synpunkter som fått mig att tänka till ... och t o m påverkat mig så mycket att jag ändrat inställning. Och det är inte det sämsta en vän kan göra.

    Massor av kramar

    Svar: Jag har byggt nytt nu, du ska få inlogg:)
    Mia Javerling

    2013-04-02 | 07:14:39
    Bloggadress: http://skatanstankar.com

Kommentera inlägget här: