Mia Jäverlings Blogg

"Bättre skjuta rygg, än arm ur led"

Hej...

Kategori: Miljö

Då tiden inte riktigt räcker till för bloggen så vill jag ändå tala om att just nu är det ett intensivt skolarbete. Nu denna vecka vistas jag på Brunnsviks Folkhögskola med början 8.30 och är hemma vid ca 21.00. Dessemellan så har jag hemstudier. Ja det kostar på att ligga på topp. Jag lär mej otroligt mycket och är ganska fokuserad på detta. I helgen ska jag ta en rejäl sovmorgon...
Jag lägger in ett par kort som jag tog på skolan, hösten lyser med sin färgprakt. Njaa, jag är ingen höstmänniska, fast jag måste faktiskt erkänna att det kan vara vackert...




Kommentarer

  • storabh säger:

    Ja du är ung och hungrig! Lycka till. Kram!

    2010-10-15 | 17:33:17
  • Mia säger:

    Fniss...hungrig på mat och livet är jag faktiskt. Det är härligt att få upptäcka att det finns ett, det gör nog också att det spritter i kroppen och jag går in i ett "Rönnerdalsyndrom". *



    (Evert Taubes Rönnerdal som skuttar ur sin säng:)

    2010-10-16 | 10:04:20

Kommentera inlägget här: