Mia Jäverlings Blogg

"Bättre skjuta rygg, än arm ur led"

Jäverlingskan har varit ute i rymden i 3 år...

Kategori: högtid

Idag har jag varit en bloggare i tre år. Jag har svårt att förstå att jag under dessa år har lyckats gneta ihop något. Det som är mest förvånande, eller, är att jag har läsare.
I bygynnelsen borjade jag i en blog som hette Blogdog, bytte sedan till den här. Sedan har det bara knallat på.
Att mitt bloggskrivande fyller år firar jag med att gå till sängs med en deckare. Grunnar på ett inlägg tills i morgon. Kanske ska den handla om teater, vem vet. Jo jag vet...

Kommentarer

  • vildhunden säger:

    GRATTIS! :-D

    2009-09-22 | 06:34:01
    Bloggadress: http://vildhunden.wordpress.com
  • Vildis: säger:

    Tackar, ser att du är uppe med tuppen...

    2009-09-22 | 08:51:04

Kommentera inlägget här: