Mia Jäverlings Blogg

"Bättre skjuta rygg, än arm ur led"

I blodigaste laget...

Kategori: Samhälle

Tidigare i ett inlägg skrev jag om att kolla upp vad Benny Haag ville ha för att komma hit och föreläsa.
http://miajaverling.blogg.se/2009/march/en-forsta-trevare.html#comment

Efter att bokningsfirman ringt upp och talat om priset får jag se det projektet som en önskedröm. Priset var för högt för den ekonomin som finns, just nu ingen, men det är inte ens ide´  att söka sponsorer. Trettiotvåtusen kronor hostar ingen fattig förening upp.
Vinner jag på V75 då ska jag ta pengarna ur egen ficka, såvida det inte blev som i lördags 66kronor delat på 2...

Jag förstår att det kostar och att allt har sitt pris, jag undrar egentligen vad jag trodde det skulle kosta ? Det fanns klart ingen referensram i mitt huvud.

I alla fall så kommer jag inte att slå Benny Haag ur hågen, mirakel har skett tidigare....

Peace& Love festivalen kanske hittar hans namn i framtiden och tar honom som föreläsare. Vem vet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: