Mia Jäverlings Blogg

"Bättre skjuta rygg, än arm ur led"

Gubben vid Rämen är tillbaka, jag visste det...

Kategori: högtid

Lika glad är jag idag, som jag var ledsen då, när Gubben från Rämen tog en bloggpaus. Den varade i 2 månader, fast det kändes mycket längre. Idag då gick jag över länkarna härnedanan och muspekaren liksom drogs till hans länk, jag klickade och hans sida kom upp. Där var ett nytt inlägg och bloggen går snart i blom igen. Å va roligt...



Bara för att lyckan är fullständig så ska jag tillägna ett musikstycke från musikspelaren "joetobe" till hans ära och vad skulle inte passa bättre än Alice Coopers "He´s Back." Fritt översatt så betyder det : "Han har kommit nu, tillbaka.."


Kommentarer

  • Gubben säger:

    Ha, ha...

    Vänta du... jag kan vara elak också! Men innan dess så... kul att du uppmärksammat min blygsamma återkomst! Kramar från berget!

    2009-03-09 | 20:38:52
    Bloggadress: http://gubben.webblogg.se/
  • Mia säger:

    Gubben: Ja jag får förbereda mej på en attack(er) från stora skogen...

    2009-03-10 | 12:34:10

Kommentera inlägget här: