Mia Jäverlings Blogg

"Bättre skjuta rygg, än arm ur led"

...det finns nog ingen som är så trött som mej, nu...

Kategori: Kultur

Anspänningens dag har nått sin ända. Vänsterns dag blev en rolig kväll, med mycket musik. I morgon, eller idag när jag vaknar så ska jag börja med en sovmorgon, våga inte ringa och väcka mej, för då river jag i. Sedan när jag vaknat och redigerat lite bilder så lägger jag ut några...många.

I kväll lägger jag ut några stycken...bara för att jag orkar.
Tack alla som kom och tack alla kamrater för er fina insats. Föresten är jag ganska nöjd med min också, jag har slitit för detta med kärlek för alla.

Go´natt....



"Paneldebatten med två av de utfrågade Pernilla (ledarskribent på Dalarnas
Tidningar och Lasse Ohly"



"Sanna Carlstedt gjorde en rafflande uppvisning"



"Stina Berge"

Fortsättning följer....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: