Mia Jäverlings Blogg

"Bättre skjuta rygg, än arm ur led"

Jag har så ont i halsen så jag kan skriva...

Kategori: Vardag

I alla fall så hittade jag det här i dagens Borlänge Tidning. Nu blir det "Revolution i Bregottfabriken"...
Jävla ideer att inte sälja närproducerad mjölk, och inte förstå att de förlorar på det själva...
Ja ni ser själv hur dumt det är. Ett dåligt beslut som så många innan...
Läs också kunder-och läsares reaktioner.

Häromdagen utgick Jakt & Fiske TV4 plus pga ett extrainsatt nyhetsprogram om att Kronprinsessan och Daniel har förlovat sej. Nästa år blir det giftemål. Samtidigt gick ett extrainsatt program om just detta i den vanliga kanalen.
Jag kan bara urka åt monarkin, prinsessor, prinsar, kungar och drottningar i ett modernt samhälle. Feodalernas gunstlingar.
Jag undrar när de tar bort ett sportprogram för att visa dylikt?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: