Mia Jäverlings Blogg

"Bättre skjuta rygg, än arm ur led"

Nu örkänt ja nå mer...

Kategori: Vardag

Ett av Borlänges (s) Kommunalråd, talar idag om att Coop Extra ska etablera sig vid kupolenområdet. Det är ingen hemlighet , säjer han. Vi på Coop har bara hört det tisslats och tasslats, och inte fått någon information. Det är media som talar om det för oss ute på åkern. Vi tackar allra ödmjukast Borlänge tidning att ni släppte bomben.
Jo nu ska det handlas mat i vår stad så magarna putar ut.
Nej så blir det inte, skeppet sjunker ute på dyngåkern. Matbutiken vad har den för framtid, och Byggavdelningen?
Den som lever får se.

Nu går jag till bussen för det kan knappast bli värre.

Jo, det klubbades i går att det blir industribyggnation i Islingby. Jag beklagar alla Islingbybor, ni har kämpat och vi har åtminstone försökt...

Kommentarer

  • Sanningen säger:

    Tittar in och kollar din blogg. Intressant... min typ av blogg. Jag kommer nog tillbaka.

    2008-10-31 | 22:48:09
    Bloggadress: http://sanningen.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Sanningen: Det var kul, välkommen. Din blogg var detsamma. Så jag återkommer även till din.

    2008-11-01 | 08:41:01
  • rim säger:

    2009-11-04 | 15:49:20

Kommentera inlägget här: