Mia Jäverlings Blogg

"Bättre skjuta rygg, än arm ur led"

Min svåger är en fanklubbare...

Kategori: Musik

Att flyga med självaste  Kapten Bruce Dickinson sångare i Iron Maiden till Milano för att se deras konsert är inte tråkigt för en fanatisk Iron Maiden fan.
För ett par år sedan så blev ett gäng svenskar upphämtade på Arlanda för att få flyga ner med självaste Bruce som chaufför. Jonas fick sej en kik i cockpit, där han blev förevigad med denna rockikon.
Jag hade inte haft något emot att få vara med, jag har alltid gillat Maiden. Under 80 talet såg jag några konserter med dem, fast tyvärr har jag inte asat iväg mej på de som varit på slutet. Där får det bli en ändring, känns det som.

  






Resan och konserten hade varit grymt bra. Jag tycker det var roligt att Jonas blev en av dom som fick komma med på detta äventyr. Han är en riktig "Järnjungfru".

Kommentarer

  • Peppe säger:

    Fan va jag är avundsjuk!

    Jag är ett tvättäkta Maiden-fan och har gillat dom sen tidigt 80-tal.

    Jag hade kunnat kapa min högra hand för att få träffa och flyga med Bruce!

    2008-10-21 | 07:28:52
    Bloggadress: http://www.kannjack.se
  • Mia säger:

    Peppe: Ja, jag vet precis hur du känner det.

    Men det var desto roligare för Jonas.

    Vi får väl boka Maiden när vi sitter på hemmet. Dom kanske har gått ner något i pris då...

    2008-10-21 | 09:57:20
  • Pierre säger:

    Nu blir jag avundsjuk.

    Hade varit Sååååå roligt att få träffa denna rockare.

    2008-10-22 | 06:55:52
    Bloggadress: http://www.teamnappet.se
  • Mia säger:

    Perre:

    Ja om det känns så när man är man, hur tror du då det känns när man är kvinna..Hihi.

    Jag skulle lätt flyga jorden runt 80 varv med Bruce, trots att jag är flygrädd.(säj inget till M)

    Det blir nog din tur nästa gång.

    2008-10-22 | 07:33:49
    Bloggadress: http://miajaverling.blogg.se/
  • Mia säger:

    Inte "Perre", jag menar självklart Pierre...

    2008-10-22 | 20:49:46
    Bloggadress: http://miajaverling.blogg.se/

Kommentera inlägget här: