Mia Jäverlings Blogg

"Bättre skjuta rygg, än arm ur led"

Ut ur dimman...

Kategori: Politik

Det är arbetsnamnet på seminariet i helgen. Passande namn då dimman är stundom så tät. Tiden är knapp så egentligen hinner jag inte sitta och skriva. Men jag lägger ut några bilder i alla fall, och skriver mer när jag kommer hem.
Nu stundar en hotellfrukost, hoppas den är bra, för rummen är inte i Hollywood stil.

                 

Ut ur dimman...                         Hotellrummet..               Samarbetsterorier (v)+(s)+(Mp)?

                       

Baren öppen...                                            Jag och Lasse

Kommentarer

  • Micke.S säger:

    Nu vet jag vart kameran tog vägen;)

    2008-11-09 | 12:41:33
    Bloggadress: http://fiskeborlange.blogg.se/
  • Gubben säger:

    Ser trevligt ut! Är det inte svärfar som skymtar på en av bilderna?

    2008-11-09 | 20:15:15
    Bloggadress: http://gubben.webblogg.se/
  • Mia säger:

    Gubben: Jo visst är det Svärfar som frågar Lasse om han är intresserad av fiske. L svarade "Bara röstfiske, i så fall"

    2008-11-09 | 20:42:50

Kommentera inlägget här: