Mia Jäverlings Blogg

"Bättre skjuta rygg, än arm ur led"

Handle me with care...

Kategori: Hobby

Jag har släpat mej till datan för att göra ett litet inlägg på en dag som denna. Det är Mors Dag, "grytlapparnas och hökshandukarnas" stora dag. Nåja, trots mitt halsont och "Gädd"feber så orkar jag skriva några rader. Fastän jag känner mej ganska matt.

Schlageryran är inget som påverkar mej varken positivt eller negativt, att få se det programmet med sonen övertygar mej mer och mer att vi kanske inte orkar vara kräsnare än vi är. Pirelli gjorde bra ifrån sej, men hela tävlingen är korrumperad så man har för längesedan gett upp hoppet. Men det kvittar för min del.
 
I morse kom "grabbarna" och väckte mej med presenter. Ett hjärta med choklad och ett jerk drag, på baksidan av förpackningen stod det "The best is just the beginning!!". Nu hoppas jag att jag är fullt frisk till kommande helg så tävlingspremiären kan gå av stapeln.



"Dalälvar´n det blir nog ett bra drag..."



"Chokladen var god..."

Kommentarer

  • Viktor säger:

    Grattis På Mors Dag!

    Krya på dig mamma!

    /Viktor

    2008-05-25 | 10:32:56
  • Mamma Mia säger:

    Tack kärleksgubben, du är bäst. Har du satt byxorna rätt ännu?

    Men jag älskar del lika mycket vare sej du är bak ofram eller upp och ner. Fär du är en snäll och duktig grabb du.

    Och vet du, jag är stolt över att ha en pojk som dej./Mamma Mu

    2008-05-25 | 10:56:00
  • Pierre säger:

    Fin jerk du fick.

    Samma linjer som Nemo (finns en jerk som heter så, den är orange istället för blå).

    Ett tips från mig om du vill köra över M ordentligt.

    Köp en Buster jerk 15cm i färgen C101.

    Den är nog den bästa färgen till stora gäddor.

    Iaf här hos oss.

    2008-05-25 | 12:57:44
    Bloggadress: http://www.teamnappet.se

Kommentera inlägget här: