Mia Jäverlings Blogg

"Bättre skjuta rygg, än arm ur led"

Det sägs att man blir klok utav att äta fisk, men....

Kategori: Funderingar

Om fiskar blir kloka utav att äta mäniskor finns ingen forskning om, men skulle knappt tro det. Jag har haft en guldfisk i min damm ett tag, och jag hann aldrig att dressera henne (Ingemo). Men hon var med i Gavle/ Dala nytt en gång men inte för att hon var klok utan dom filmade en annan grej och fisken blev en ingress till repotaget. Nu har Cosmo den akrtistiske fisken gjort ett intåg i kändisvärlden. Hur känd han blir får framtiden visa. Duktig fisk, den kan säkert sitta också.

                                                                    


Jag läste tidigare i veckan om en katt i Turkiet som hade vingar, inte vet jag om den har gått på reklamen och druckit Red Bull för den drycken ger ju vingar sägs det. Jag tycker att den söt. Det är dags att skriva en låt som heter "Änglakatten" ..

Visst är det konstigt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: