Mia Jäverlings Blogg

"Bättre skjuta rygg, än arm ur led"

Det händer visst saker här...

Kategori: Vardag

Jag berättade att det inte händer särskilt mycket. Men jag hade fel. Efter att jag hade skrivit mitt förra inlägg då gick jag bort för att hämta aborrarna som låg i frysen borta vid campingtoaletterna, då mötte jag ett team ifrån Borlänge Tidning. En fotograf och en reporter som hade kommit hit för att göra ett repotage om våran SSAB oas. De vallades runt här och intervjuade medlemmar och knäppte kort.

De tog bilder när våran Viktor och hans kompis Johannes badade och när dom satt och hade det skönt på vårat nya trädäck. Jag hoppas att det repotaget kommer i morgon, då ska jag länka till det.

Så visst händer det stora saker emellan de små...


Kommentarer

  • Mia Bloggägaren säger:

    Repotaget kom i BT, men lades aldrig ut i nättidningen och det var synd.

    2008-08-06 | 08:53:43

Kommentera inlägget här: