Mia Jäverlings Blogg

"Bättre skjuta rygg, än arm ur led"

Marcus Birro höjer stridsyxan...

Kategori: Samhälle

Marcus Birro har i aftonbladet har satt ner foten och för en hätsk debatt mot Försäkringskassan. Han skriver också i sin blogg om sitt vrede. Det är bra att att en kändis står på den svages sida. Det borde fackföreningarna också göra. Jag har efterlyst fackets roll länge nu, i insändare och i artiklar. Men de har har gått under jorden. Jag tycker att det är ynkligt. Klicka på de blå länkarna i texten för att se aftonbladets artiklar.( Info för mina läsare som har svårt att veta hur man gör...)
Gå gärna in på Birros blogg, där står många tänkvärda saker... http://www.marcusbirro.se/bloggen/ 
Själv fortsätter jag min kamp emot Goliat. Jag tänker inte låta F-kassan förnedra mej och behandla mej som en lögnare. Jag är en stolt människa som inte lägger mej efter två avslag.

                                                                                     

Kommentarer


Kommentera inlägget här: