Mia Jäverlings Blogg

"Bättre skjuta rygg, än arm ur led"

Vanligt skitsnack...

Kategori: Skitsnack

Ja då var det dags för lite semester då, det är nollgradigt ute. Då väljer jag bort sol och bad. Jag kanske ska tapetsera färdigt, jag kom ju av mej igår då det var julskyltning och kaffe med glögg på Vänsterns bokcafe´. Men jag klagar inte. Det är bara att starta. Faktiskt har jag lite träningsvärk sedan i förrgår efter jag hade satt några tapetbitar. Det var upp och ner på stegen, samt sitta på hukkonster.

Igår kväll efter maten låg jag i soffan och kikade på tv:n. Naturligtvis i en reklamfinanserad kanal. Där dom visar "vänsterprassel" ni vet den om att man måste få byta bank.  Sedan brakade Alladin reklamen loss, den med två lager chokladbitar, där man måste äta alla äckliga bitar ifrån översta lagret först innan man får lyfta på plasten och fortsätta. Den är riktigt tramsig och dessutom dum. Hur skulle det vara om "vår familj" skulle göra som dom instruerar. Då skulle vi få dras med den äckliga mandelmassan år ut och år in, tills maskarna hade tuggat i sig bitarna. Nej den är låg den reklamen, ja lika låg som... 


                                                                                      

Kommentarer


Kommentera inlägget här: