Mia Jäverlings Blogg

"Bättre skjuta rygg, än arm ur led"

Uttrycker mej "plumt" ibland...

Kategori: Skitsnack

Jag läser några inlägg nedan, det var den dagen då jag var på ett tröttsamt humör, då går en snäll själ in och skriver en fin kommentar: tillsammans. Senare gör jag ett till negativt gnälligt och tar upp kommentaren och det låter som jag inte trodde på den.
Detta klumpigt skrivna inlägg var inte alls menat som att man inte kan förändra tillsammans, utan jag blir sur på folk som gnäller och inte gör något tillsammans.
Hoppas att jag inte har skrämt iväg en snäll trogen läsare och kommentator...För det var inte så jag menade.

Ja man är ett klumparsel ibland...


                                                                                          

Kommentarer


Kommentera inlägget här: